że w związku z zamiarem podjęcia czynności kontrolnych na nieruchomościach związanych lub zajętych na prowadzenie działalności gospodarczej, właściciele nieruchomości, którzy nie dokonali obowiązku złożenia stosownej informacji w sprawie podatku od nieruchomości proszeni są do jej złożenie lub dokonania korekty wcześniej złożonej informacji. Informacja powinna odzwierciedlać stan faktyczny powierzchni budynków, budowli i gruntów nieruchomości zajętych na prowadzenie działalności gospodarczej.
Formularze informacji podatkowych można pobrać z BIP Gminy Kłodzko -> poradnik interesanta -> podatki i opłaty lokalne lub w Urzędzie Gminy Kłodzko, pok. 306, II piętro.
Jakie są najważniejsze zadania i obowiązki wójta, rady gminy? Czym zajmuje się urząd, jakie sprawy można w nim załatwić? Na te pytania i wiele innych odpowiadali urzędnicy podczas spotkań z uczniami ze Szkoły Podstawowej Reymonta w Kłodzku (4 i 6 marca). Lekcja wos-u w praktyce na pewno rozwiała wiele wątpliwości i pozwoliła utrwalić zdobytą wiedzę.