że w związku z zamiarem podjęcia czynności kontrolnych na nieruchomościach związanych lub zajętych na prowadzenie działalności gospodarczej, właściciele nieruchomości, którzy nie dokonali obowiązku złożenia stosownej informacji w sprawie podatku od nieruchomości proszeni są do jej złożenie lub dokonania korekty wcześniej złożonej informacji. Informacja powinna odzwierciedlać stan faktyczny powierzchni budynków, budowli i gruntów nieruchomości zajętych na prowadzenie działalności gospodarczej.
Formularze informacji podatkowych można pobrać z BIP Gminy Kłodzko -> poradnik interesanta -> podatki i opłaty lokalne lub w Urzędzie Gminy Kłodzko, pok. 306, II piętro.
poniżej załączamy informację dotyczącą zmiany opłat za odbiór i zagospodarowania odpadów (od 1 marca br.). Wygląda to następująco:
1. W ramach każdego gospodarstwa domowego
1) w przypadku prowadzenia selektywnej zbiórki odpadów:
12 złotych za pierwszą, drugą, trzecią i czwartą osobę,
7 złotych za piątą i szóstą osobę,
2 złote za siódmą i kolejne osoby.
2) w przypadku nie prowadzenia selektywnej zbiórki odpadów:
24 złotych za pierwszą, drugą, trzecią i czwartą osobę,
12 złotych za piątą i szóstą osobę,
2 złote za siódmą i kolejne osoby.
2. W ramach nieruchomości na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne, za pojemnik
1) w przypadku prowadzenia selektywnej zbiórki odpadów:
pojemności 110-120 l – 15,00 zł,
pojemności 240 l – 24,00 zł,
pojemności 1 100 l – 75,00 zł,
pojemności 7 000 l – 520,00 zł,
worek o pojemności 120 l – 11,00 zł.
2) w przypadku nie prowadzenia selektywnej zbiórki odpadów:
pojemności 110 - 120 l – 50,00 zł,
pojemności 240 l – 80,00 zł,
pojemności 1.100 l – 220,00 zł,
pojemności 7.000 l – 1100,00 zł,
worek o pojemności 120 l – 40,00 zł.
Nie ma konieczności składania nowych deklaracji. Należy ją złożyć tylko i wyłącznie w przypadku zmiany ilości osób w gospodarstwie domowym lub w przypadku zmiany sposobu gromadzenia odpadów komunalnych.